راهنمای سفر به ایتالیا

مترجم سایت

تبلیغات

تبلیغات

زبان

فروشگاه کتاب

فروشگاه کتاب

موضوعات

موضوعات

تبلیغات

تبلیغات

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

مکان تبلیغ شما

مکان تبلیغ شما

لینک دوستان

لینک دوستان

توریست را محبوب کنید:

شاهین گشت

تور های نوروزی

راهنمای سفر به ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا

برخی از گردشگران عاشق باغ‌های انگور فلورانس هستند و برخی دیگر خیابان‌های باستانی رم را دوست دارند. البته به این مناطق دوست‌داشتنی، باید مناظر جنوب ایتالیا را نیز اضافه کرد که تمام گردشگران باید از این منطقه بازدید کنند. ونیز و Cinque Terre نیز از بخش‌های خوب ایتالیا هستند. Rome-Italy-1

البته بهتر است در سفر خود به ایتالیا، هیچ عجله‌ای برای بازگشت نداشته باشید؛ زیرا شیوه زندگی مردم این منطقه بسیار آرام است و کار‌های بسیار زیادی وجود دارند که گردشگران در طول سفر خود می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

هزینه‌های متداول

هزینه اسکان

هزینه اسکان گردشگران در ایتالیا ارزان نیست و این موضوع در شهر‌های بزرگ بیشتر به چشم می‌خورد. هتل‌ها نیز بسیار گران هستند و اتاق‌های مخصوص خواب در ایتالیا حدود ۲۵ تا ۶۰ یورو هزینه در بر خواهند داشت. قیمت اتاق‌های خصوصی حدود ۶۵ تا ۹۰ یورو برای هر شب است. البته اگر گردشگران بخواهند یک اتاق با دو تخت خواب داشته باشند، باید ۷۰ یورو یا بیشتر هزینه کنند. البته خبر خوش‌آیند این است که هرچه شما به سمت جنوب ایتالیا بروید، هزینه اسکانتان نیز کاهش خواهد یافت. برای مثال شما می‌توانید یک اتاق در جنوب رم به قیمت ۵۵ یورو برای هر شب تهیه کنید. البته گردشگران می‌توانند از مردم محلی ایتالیا، آپارتمان یا اتاق اجاره کنند که این کار باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد. Rome-Italy

هزینه غذا

بدون شک داشتن یک وعده غذایی عالی و البته گران‌قیمت در ایتالیا کار ساده‌ای است. گردشگران می‌توانند هرروز خود را با ۱۴ یورو نیز در زمینه‌ی خرید خوراکی بگذرانند. بسیاری از رستوران‌های ایتالیا در یک وعده غذایی برای هر نفر حدود ۱۲۳ یورو دریافت می‌کنند. البته باید در مناطق پر گردشگر، حدود ۹ یورو نیز به این میزان اضافه کنید. غذاهایی نظیر پیتزا و اسنک که خوردن آن‌ها راحت‌تر است نیز حدود ۲ تا ۴ یورو هزینه خواهند داشت. فست‌فود‌ها نیز هزینه‌ای ۹ یورویی برایتان فاکتور می‌کنند. در تمام رستوران‌ها نیز اگر نیاز به یک پتو برای نشستن، نان و موارد این‌چنینی داشته باشید، باید ۳ یورو هزینه کنید. اما در مقابل گردشگران در سفر خود به ایتالیا می‌‌توانند غذاهای موردنیازشان را خودشان تهیه کنند که این کار برای هر هفته هزینه‌ای در حدود ۴۵ تا ۶۵ دلار خواهد داشت.

هزینه حمل‌ونقل

Eurostar بهترین راه برای سفر‌های درون‌شهری ایتالیا، استفاده ناوگان گسترده راه‌آهن است. قطار‌های سریع (یورواستار) هزینه‌ای بین ۳۵ تا ۶۵ یورو برای هر سفر دارند و قطار‌های منطقه‌ای ۶ تا ۲۳ یورو هزینه در بر خواهند داشت. استفاده از خدمات حمل‌ونقل عمومی در سفر به ایتالیا باعث می‌شود که هزینه‌ها کاهش یابد و بلیت استفاده از اتوبوس و مترو حدود ۲ یورو است. اما اگر در سفر خود به ایتالیا زمان کمی داشتید و سعی خواهید داشت تا سریع از مکانی به مکان دیگر بروید، Ryanair و EasyJet  گزینه‌های بسیار خوبی برای پرواز‌های ارزان‌قیمت به شمار می‌روند.

هزینه گردش

بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های ایتالیایی هزینه‌ای بین ۱۳ تا ۱۸ یورو برای گردشگران در بر خواهند داشت. اما اگر شما در مکان‌هایی نظیر واتیکان و Colosseum نیاز به راهنما داشته باشید، باید هزینه بیشتری بپردازید که این میزان حدود ۶۰ تا ۷۵ یورو خواهد بود.

نکاتی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

نان

در بسیاری از رستوران‌های ایتالیا، بدون اینکه از مشتریان پرسیده شود، مقداری نان نیز بر روی میز قرار می‌دهند که این مقدار در انتها هزینه‌ای اضافی برای مشتریان در بر خواهد داشت. پس اگر نیازی به آن نان ندارید، بهتر است آن را بازگردانید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود.

آب

آب ماده‌ای است که تمام گردشگران در طول سفر به آن نیاز دارند؛ اما بهتر است که از آب‌های معمولی استفاده کنید، زیرا بطری‌های آب هزینه‌ای اضافه برای شما به وجود خواهند آورند و در مقابل شما می‌توانید بطری‌های خود را از مکان‌هایی که برای نوشیدن آب در سرتاسر ایتالیا در نظر گرفته شده است، پر کنید.

غذا

همان‌طور که گفته شد، هزینه وعده‌های غذایی در ایتالیا زیاد است؛ اما شما می‌‌توانید با پرداخت تنها چند یورو، پیتزا یا پانینی خریداری کنید که با این کار به مقداری زیادی از هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد.

Vatican-City-Rome-Italy

اسکان

هزینه اسکان گردشگران در ایتالیا بسیار زیاد است ولی در مقابل راه‌هایی وجود دارد که این افراد بتوانند با هزینه کمتری شب‌های خود را در این کشور سپری کنند. گردشگران می‌توانند با کمک سرویس‌هایی نظیر Couchsurf یا Airbnb تخت یا اتاق‌هایی را که افراد محلی دارند و می‌خواهند آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند، پیدا کرده و به‌صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای بسیار پایین، از آن‌ها استفاده کنند.

کار‌هایی که باید در ایتالیا انجام دهید

کارناوال ونیز

کارناوال ونیز به‌صورت سالانه ۱۰ روز در ماه فوریه قبل از جشن اصلی انجام می‌شود و ریشه این کار به چندین سال قبل و به یکی از احزاب ایتالیایی بازمی‌گردد. البته شما نیز می‌توانید با کمک‌های مالی خود به برگزاری این کارناوال کمک کنید. باید برای تماشای این کارناوال، از قبل برنامه‌ریزی کنید؛ زیرا در این مدت تمام خدمات بسیار گران‌قیمت می‌شوند و چنین موضوعی ممکن است دید شما را نسبت به ونیز تغییر دهد.

گردش در ونیز

Venezia

در کنار کارناوال ونیز، این شهر یک مکان مناسب برای گردش به‌حساب می‌آید و البته هزینه‌های این شهر ارزان نیستند. ونیز بیشتر با کانال‌های آب خود مشهور است و قایق‌سواری در این کانال‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. یکی دیگر از کار‌های لذت‌بخشی که می‌‌توانید در ونیز انجام دهید، خوردن شام‌های رمانتیکی است که با شمع تزیین شده‌اند.

سفر به پمپی

پمپی یک شهر باستانی است که آتش‌فشان باعث از بین رفتن سکونت در آن شده است. قدم زدن در این منطقه می‌تواند حس و حال عجیبی در شما ایجاد کند و شما را به زمانی بازگرداند که هنوز آتش‌فشانی در آن رخ نداده بود. شما در این شهر می‌توانید به درون خانه‌های مختلف بروید و به تماشای نقاشی‌های روی دیوار‌ها بپردازید. این سفر می‌‌تواند یک روز کامل را به خود اختصاص دهد.

کنجکاوی در رم

italy-roman-forum-walkway

شهر رم یک مکان بسیار شگفت‌انگیز است که دارای خیابان‌هایی کوچک و تاریخی بسیار طولانی است. این شهر جاذبه‌های بسیار زیادی برای بازدیدکنندگان دارد و نیاز به چندین سفر خواهید داشت تا بتوانید با تمام جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید. در سفر خود به رم حتما به بازدید از محله دانشجویی Trastervere که در بخش غربی رودخانه قرار گرفته است نیز بروید. این محله غذاهای ارزان‌قیمتی دارد و حس و حال خوبی به شما خواهد داد.

بازدید از سیه‌نا (Siena)

siena

تمام گردشگران بعدازاینکه از شهر سیه‌نا بازدید می‌کنند تنها یک واکنش دارند و آن‌هم اعلام علاقه شدیدشان به این شهر است. این یکی از بهترین شهر‌های حفظ‌شده از قرون‌ وسطا در ایتالیاست و دارای چند مسیر شبکه‌ای در اطراف Piazza del Campo است (Piazza del Campo مکانی است که در تابستان‌ها مسابقات اسب‌سواری در آن انجام می‌شد).

پیاده‌روی در Cinque Terre

منطقه Torre Guardiola در ایتالیا

منطقه Cinque Terre ترکیبی از ۵ بخش است و در ساحل غربی ایتالیا قرار گرفته است. ساختار این بخش‌ها نیز که در حقیقت بر روی کوه قرار گرفته‌اند، بسیار پرشیب است و به دلیل زیبایی‌هایی که دارد، می‌‌‌توانند گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند و با باغ‌های انگور زیبا نیز مزین شده است. پیاده‌روی در این شهر می‌تواند بسیار دل‌نشین باشد و گردشگران می‌توانند در این منطقه از غذاهای دریایی خوش‌مزه به همراه سس تازه Pesto لذت ببرند. هرکدام از این ۵ شهر نیز ساختار متفاوتی دارند و بهتر است که از تمام آن‌ها بازدید کنید.

ساحل Amalfi

Amalfi-Coast در بخش جنوبی Cinque Terre، ساحل Amalfi قرار دارد که نسبت به Cinque Terre بازدید کمتری از آن صورت می‌گیرد اما در حقیقت بسیار زیباست و حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد. این شهر در دامنه کوه مجاور دریا قرار گرفته است که ساحل بسیار زیبایی دارد. آب این دریا نیز لاجوردی‌رنگ و سرد است و تمام این موضوعات باعث می‌شود که ساحل Amalfi یک مکان مناسب برای گردشگران باشد.

دریاچه‌ها

Lake-Como

در بخش شمالی ایتالیا، دریاچه‌های بسیار زیبایی وجود دارد که می‌توان به دریاچه Como اشاره کرد. این دریاچه‌ها یک مکان تفریحی برای ایتالیایی‌ها است و افراد معروف زیادی نیز به این منطقه سفر می‌کنند. قدم زدن در اطراف دریاچه، تماشای ویلا‌ها و مناظر زیبا و بازی کردن در دریاچه، تمام کار‌هایی است که می‌توانید در این منطقه انجام دهید.

گردش در فلورانس

در حقیقت فلورانس نیازی به توضیح برای اینکه چرا باید گردشگران از آن بازدید کنند، ندارد. تمام توصیفاتی که مردم از این شهر می‌کنند، درست هستند. غذاهای عالی، موزه‌های شگفت‌انگیز، ساختمان‌های باستانی، خیابان‌های کوچک و بستنی‌های خوش‌مزه دلایل خوبی برای سفر به این شهر هستند (در ایتالیا به بستنی، Gelato گفته می‌شود).

پاشنه ایتالیا

Italy-2

همان‌طور که می‌دانید، نقشه کشور ایتالیا شباهت بسیاری به یک کفش پاشنه‌بلند (چکمه) دارد. اگر وقت کافی در سفر خود به ایتالیا دارید، بهتر است به Salento که جنوبی‌ترین نقطه ایتالیا و به تعبیری پاشنه آن است نیز سفری داشته باشید. بسیاری از میوه‌ها و گیاهان ایتالیا از این منطقه تأمین می‌شود. در طول این سفر نیز شما می‌‌توانید تا حدودی با زندگی مردم ایتالیا آشنا شوید.

غذا خوردن در سیسیل

با وجود اینکه سیسیل به مافیا مشهور است، اما این منطقه سبک آشپزی خاص خود را دارد که بهتر است گردشگران در طول سفر خود به ایتالیا از این منطقه نیز بازدید کنند و از خوراکی‌های آن میل نمایند.

Attend Settimana Santa

آخرین هفته از یک دوره زمانی مقدس در ایتالیا Attend Settimana Santa نامیده می‌شود. در این دوره زمانی بسیاری از اجتماعات انسانی در سرتاسر ایتالیا به وجود می‌آید و از طریق آن می‌‌توانید هزاران نفر از این کشور را مشاهده کنید. این گردهمایی در شهر‌هایی نظیر پولیا، آبروتزو و سیسیل ایجاد می‌شود و اصلی‌ترین زمان آن نیز عید پاک در روز یکشنبه است که توسط پاپ برگزار می‌شود.

بازدید از آلبروبلو (Alberobello)

آلبروبلو

Alberobello که در مرکز میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، یک روستای کوچک و زیباست که جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد. این منطقه دارای موزه‌های مختلفی است که گردشگران می‌‌توانند در کنار بازدید از آن‌ها به رستوران‌های مختلف و مراکز خرید این روستا نیز بروند.

بازدید از موزه واتیکان

Vatican-Museums

در طول سفر خود، زمانی که به رم رسیدید، حتما به بازدید از موزه بزرگ واتیکان بروید. این موزه که به قرن شانزدهم مربوط می‌شود دارای ساختمانی پیچیده است و بر روی چند هکتار زمین قرار گرفته است. در این موزه قطعات بسیار زیادی نگهداری می‌شوند که می‌توانید ساعات بسیار زیادی را صرف تماشای آن‌ها کنید. علاوه بر این، گردشگران در موزه مذکور می‌توانند از راهنماها نیز برای درک بهتر تاریخ استفاده کنند.

کلیسای di Sant'Efision

 زمانی که به کالیاری رفتید، سعی کنید تا از کلیسای معروف این منطقه با نام di Sant'Efision نیز بازدید کنید. کلیسای مذکور در این شهر بسیار مهم است و تاریخ طولانی‌ای در پشت آن نهفته است. همان طور که مطالعه کردید، ایتالیا یک شهر بسیار دوست‌داشتنی در اروپا به شمار می‌رود. آیا دوست دارید که به این کشور سفر کنید؟



مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات

آمار

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 95
    کل نظرات کل نظرات : 27
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 465
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 76
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 47
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 8
    آي پي امروز آي پي امروز : 155
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 25
    بازدید هفته بازدید هفته : 3092
    بازدید ماه بازدید ماه : 7748
    بازدید سال بازدید سال : 78699
    بازدید کلی بازدید کلی : 914258

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.145.12.242
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :
    خبرنامه

    خبرنامه

      براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



      آخرین نطرات کاربران

      آخرین نطرات کاربران

        axoniouffaxoniouff - <a href=http://cialiswwshop.com/>buy cialis 20mg</a> - 1400/5/15
        axoniouffaxoniouff - <a href=https://ponlinecialisk.com/>cheap cialis</a> - 1400/4/28
        axoniouffaxoniouff - <a href=http://vskamagrav.com>kamagra 100 without prescription - 1400/3/25
        JefferySamJefferySam -
        <a href="https://vk.com/aktualnie_vakansii_russia">Работа в Перекрёстке Уфа</a> - 1400/1/19
        JefferyJawJefferyJaw -
        <a href="https://vk.com/aktualnie_vakansii_russia">Работа в Перекрёстке Саратов</a> - 1400/1/19
        روغن خراطینروغن خراطین - سلام وقت بخیر

        من هفته پیش اومدم اینجا و کلی استفاده کردم و دوباره اومدم که برای دانشگاهم اطلاعات جمع آوری کنم

        ممنون ازتون بابت سایت خوبتون - 1399/8/14
        روغن خراطینروغن خراطین - Hello good time

        I came here last week and used it and came back to collect information for my university

        Thank you for your good site

        <strong><a href="http://iemt.ir/kharatin/">روغن خراطین</a></strong> 100 درصد اصل

        -.:.-.:.-

        <a href="https://iemt.ir/"><strong>کانون طب ماندگار ابن سینا ایران</strong></a>

        <hr />

        سلام وقت بخیر

        من هفته پیش اومدم اینجا و کلی استفاده کردم و دوباره اومدم که برای دانشگاهم اطلاعات جمع آوری کنم

        ممنون ازتون بابت سایت خوبتون

        <strong><a href="http://iemt.ir/kharatin/">روغن خراطین</a></strong> 100 درصد اصل

        -.:.-.:.-

        <a href="https://iemt.ir/"><strong>کانون طب ماندگار ابن سینا ایران</strong></a> - 1399/8/14
        روغن خراطینروغن خراطین - سلام امیدوارم روز سرشار از انرژی داشته باشید و البته کی خبر خوب بشنوید

        ممنون کلی برام مفید بود واقعا

        دلم نیومد کامنت نزارم و تشکر نکنم - ممنون ادمین - 1399/7/15
        brand cialis onlinebrand cialis online - Generic Viagra Testimonials ZorieRedlero https://cialiser.com/ - Cialis Cruila Can Amoxicillin Cure Blackheads erroft <a href=https://cialiser.com/#>Cialis</a> Adeddy Kamagra Gratis - 1399/6/24
        where can i buy cialis on linewhere can i buy cialis on line - Levitra For Sale On Ebay ZorieRedlero https://cialisse.com/ - buy cialis Cruila cialis and tinnitus erroft <a href=https://cialisse.com/#>cialis vs viagra</a> Adeddy Viagra 100mg Online Reputable Site - 1399/5/30

        درباره ما

          معرفی جاذبه های گردشگری ایران و جهان

        کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به torist بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.